I Liceum Ogólnokształcące
im. Kazimierza Jagiellończyka
w Sieradzu

Aktualności

AKCJA POLONIZACJA

Uczennice klasy 3B: Anita Owczarek, Wiktoria Karasińska, Gabriela Krymarys i Wiktoria Rychlik zapraszają uczniów naszego liceum do śledzenia profilu, który prowadzą wspólnie w ramach olimpiady „Zwolnieni z teorii „.

Czytaj więcej »

Liga starożytnicza

„Przeszłość jest to dziś, tylko cokolwiek dalej…”
te słowa Cypriana Kamila Norwida doskonale rozumieją uczniowie naszej szkoły, dlatego chętnie uczą się o przeszłości, a konkretnie o starożytności.

Czytaj więcej »

Kolejny projekt „Zwolnionych z Teorii”!

Wielkie brawa dla Zuzi Banasiak, Natalii Wożniak, Natalii Medyńskiej, Oliwii Ziarkowskiej, Pauliny Wyrwas, Martyny Sowała, Zuzi Zielińskiej, Malwiny Kamańczyk, Aleksandry Przyrowskiej i Alicji Zakrzewskiej z klasy 4a za pomysł i realizację projektu #wyŻYJsię.

Czytaj więcej »

DZIEŃ DYNI:)

Czy dynie zawsze muszą być straszne? Oczywiście że, nie! W Jagiellończyku właśnie tak obchodzimy Dzień Dyni 🙂

Czytaj więcej »

Jest taki dzień w roku…

Jest taki dzień w roku
kiedy refleksja w serce się wkrada,
deszczowy zazwyczaj i zimny dzień… 1 – go listopada.
To taki czas zadumy,
modlitwy nad zmarłych duszami .
Choć Ich już nie ma wśród nas
kochamy nadal, więc pamiętamy.

Czytaj więcej »

NASI UCZNIOWIE DUMĄ JAGIELLONCZYKA!!!

18 uczniów z województwa łódzkiego zostało wyróżnionych stypendiami dla młodzieży szczególnie uzdolnionej. Wśród laureatów znalazła się Klara Nowaczyk, uczennica klasy IV e, której osiągnięcia i działania zostały docenione przez Kapitułę Konkursu.

Czytaj więcej »

Dziennik elektroniczny

Dokumenty szkolne

Katalog biblioteki

Aktywna tablica

Projekty zewnętrzne

Edukacyjna sieć antysmogowa

Projekt Meteo

 

 

RODO


 

Narodowy


 

 

 

 

Załatwiaj swoje sprawy przez e-urząd skarbowy


Nasi Partnerzy:

Ministerstwo_Edukacjikuratorium-oswiatylogo_UWrlogo-pllogo_ullogo-epaslogo-erasmus-pl-2021sks-logoszkola-odkrywcow-talentowakcja-pajacykprojekt-z-klasaszkola_mistrzow_programowanialogo-etwinning
Przejdź do treści