I Liceum Ogólnokształcące
im. Kazimierza Jagiellończyka
w Sieradzu

Women in STEM – 2022 z laurami dla Wiktorii i Ani!

Brawo! Wiktoria Rychlik z kl. IIb - zwyciężczynią nagrody Michaela Gilmor Women in STEM Leadership Award, a Anna Lozovytska z IIb finalistką

Miło nam poinformować, że dwie uczennice z klasy II B wzięły udział w konkursie na napisanie eseju w języku angielskim o kobiecie związanej z zakresem Nauki, Technologii, Inżynierii lub Matematyki (STEM) organizowanym przez Fulbright Poland. Udział w konkursie zakończył się dla nich dużym sukcesem:

Wiktoria Rychlik IIb – to zwyciężczyni nagrody Michaela Gilmor Women in STEM Leadership Award, zaś

Anna Lozovytska IIb została finalistką Michael Gilmor Women in STEM Leadership Award

Serdecznie gratulujemy!

https://www.facebook.com/WomeninSTEMessay2022/

 

   

Inne komunikaty i ogłoszenia

Kultywowanie tradycji świątecznych

Święta Wielkanocne obfitują w tradycje i zwyczaje ludowe, z których część jest wciąż żywo kultywowana. Wciąż jednak święcimy pokarmy, malujemy pisanki, zanosimy palemki do kościołów i oblewamy się wodą w Lany Poniedziałek. Niektóre zwyczaje i tradycje wielkanocne przetrwały do dzisiaj.

Czytaj więcej »

KOLEJNY SUKCES NASZYCH UCZNIÓW:)

W piątek 24 marca nasi uczniowie: Jakub Balcerzak (1e), Amelia Kuras (1c) oraz Kacper Rybka (4c) brali udział w Powiatowych Eliminacjach Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej ,,Młodzież Zapobiega Pożarom” organizowanych przez Zarząd Powiatowy Związku Ochotniczych Straży Pożarnych i Komendę Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu.

Czytaj więcej »

Dziennik elektroniczny

Dokumenty szkolne

Katalog biblioteki

Aktywna tablica

Projekty zewnętrzne

Edukacyjna sieć antysmogowa

Projekt Meteo




#Szczepimysię

Załatwiaj swoje sprawy przez e-urząd skarbowy


 

Nasi Partnerzy:

Ministerstwo_Edukacjikuratorium-oswiatylogo_UWrlogo-pllogo_ullogo-epaslogo-erasmus-pl-2021sks-logoszkola-odkrywcow-talentowakcja-pajacykprojekt-z-klasaszkola_mistrzow_programowanialogo-etwinning
Powrót na początek strony
Przejdź do treści